ضرورت همکاری مردم دررعایت الگوی مصرف انرژی

خبرآنلاین شنبه 15 فروردین 1405 - 11:46
حسین کوهیان، مدیر امور بهره‌برداری شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری، با اشاره به اهمیت مدیریت مصرف انرژی از مردم شریف استان های زاگرس نشین خواست با رعایت الگوی مصرف، در صرفه‌جویی برق و گاز همکاری لازم را داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، حسین کوهیان، مدیر امور بهره‌برداری شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری، با اشاره به اهمیت مدیریت مصرف انرژی از مردم شریف  استانهای زاگرس نشین  خواست با رعایت الگوی مصرف، در صرفه‌جویی برق و گاز همکاری لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه مدیریت مصرف در فصل‌های اوج مصرف نقش مهمی در پایداری شبکه انرژی دارد، اظهار کرد: همراهی و همکاری شهروندان می‌تواند از بروز افت فشار گاز و همچنین فشار بر شبکه توزیع برق جلوگیری کند.

کوهیان از همه مشترکان خواست با اقداماتی مانند تنظیم مناسب دمای وسایل گرمایشی و سرمایشی، خاموش کردن وسایل غیرضروری و استفاده بهینه از انرژی، به پایداری شبکه گاز و برق کمک کنند.

مدیر امور بهره‌برداری شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری ،تأکید کرد: مردم فهیم و مسئولیت‌پذیر زاگرس‌نشین همواره در شرایط مختلف همراه و همیار مجموعه‌های خدمات‌رسان بوده‌اند و امیدواریم با تداوم این همکاری، شاهد مصرف بهینه انرژی در سراسر استان باشیم.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.