ترامپ: کسی هست که نفت را حفظ کند؟

افکار نیوز شنبه 15 فروردین 1405 - 12:13
رئیس دولت تروریستی آمریکا در پیامی در تروث سوشال از روی عجز و ناتوانی نوشت: کسی هست که نفت را حفظ کند؟

 دونالد ترامپ رئیس دولت تروریستی آمریکا که به سبب اقزایش قیمت جهانی نفت در پی حمله تروریستی به ایران تحت فشار است در پیامی در تروث سوشال از روی عجز و ناتوانی نوشت: کسی هست که نفت را حفظ کند؟

به نظر می رسد این موضع تکرار سخنان قبلی وی درباره این امر باشد که دیگران باید به دنبال محافظت از جریان نفت باشند.

ترامپ در سخنرانی خود در کاخ سفید درباره جنگ علیه ایران با تاکید بر اینکه آمریکا به نفتی که از تنگه هرمز عبور می‌کند، نیازی ندارد گفته بود که کشورهایی که از این گذرگاه نفت دریافت می‌کنند باید از آن محافظت کنند، اما آمریکا نیز به آنها کمک خواهد کرد.

او گفت: «اگر این کشورها که به سوخت نیاز دارند و بسیاری از آنها در اقدام علیه ایران مشارکت نکردند، نمی‌توانند سوخت دریافت کنند، پیشنهاد من این است: نخست، نفت را از ایالات متحده آمریکا خریداری کنید. ما به‌اندازه کافی داریم. دوم، شجاعت بیشتری نشان دهید. به تنگه بروید، آن را در اختیار بگیرید، از آن محافظت کنید و برای خودتان استفاده کنید.»

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.