واکسیناسیون بیش از ۱۳ هزار کودک در شرق هرمزگان

خبرگزاری مهر شنبه 15 فروردین 1405 - 12:15
بندرعباس- رییس دانشکده علوم پزشکی شرق هرمزگان از واکسیناسیون بیش از ۱۳ هزار کودک در شرق هرمزگان از ایام «جنگ رمضان» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا صفری رئیس دانشکده علوم پزشکی شرق هرمزگان در این خصوص اظهار داشت : از ابتدای جنگ رمضان تا کنون واکسیناسیون برای ۱۳ هزار و ۸۴۳ کودک در مناطق مختلف شرق هرمزگان انجام شده است.

وی با اشاره به استمرار خدمات شبکه های بهداشت و درمان در شرایط جنگ رمضان گفت: زندگی جاری است و خدمت هم ادامه دارد و تلاش بی‌وقفه تیم‌های سلامت، نشان از تعهد عمیق آنان به حفظ سلامت نسل آینده دارد.

صفری ضمن قدردانی از کارکنان و گروه‌های فعال در برنامه واکسیناسیون، عنوان کرد: این موفقیت حاصل همکاری مردم، مراکز بهداشتی روستایی و شهری، و همراهی مسئولان محلی بوده است.

رئیس دانشکده شرق هرمزگان گفت افزود: تداوم برنامه‌های پیشگیرانه از جمله واکسیناسیون کودکان، از اولویت‌های اصلی دانشکده علوم پزشکی شرق هرمزگان است که با هدف ارتقای کیفیت زندگی مردم منطقه با جدیت دنبال می‌شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.