ازسرگیری تردد دریایی در مسیر قشم ـ بندرعباس

خبرآنلاین شنبه 15 فروردین 1405 - 12:16
روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم از برقراری مجدد تردد دریایی در مسیر قشم ـ بندرعباس از طریق بندر شهید ذاکری خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین، روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم اعلام کرد: از روز جمعه (۱۴ فروردین‌) تردد دریایی در مسیر جزیره قشم به بندرعباس از طریق بندر شهید ذاکری به بندر شهید حقانی و بالعکس از سر گرفته شده است.

بر اساس این اعلام، تردد شناورها در این مسیر مطابق برنامه زمانی اعلام‌شده قبلی انجام می‌شود و ساعت حرکت شناورها به ترتیب ۸:۳۰، ۱۱:۰۰، ۱۳:۰۰ و ۱۵:۰۰ تعیین شده است.

در ادامه این اطلاعیه آمده است که تردد در مسیر بنادر لافت و پهل نیز همانند گذشته برقرار بوده و این مسیر از ساعت ۶ صبح تا ۲۱ به‌صورت مستمر فعال است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم در روز پنجشنبه ۱۳ فروردین، بندر شهید ذاکری یکی از مهم‌ترین مبادی تردد مسافری میان جزیره قشم و بندرعباس به شمار می‌رود که نقش مهمی در جابه‌جایی روزانه مسافران و گردشگران این منطقه ایفا می‌کند.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.