هشدار سخنگوی قرارگاه خاتم به هرگونه تعرض به مراکز دیپلماتیک ایران

الف شنبه 15 فروردین 1405 - 12:19
سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) به هر گونه تعرض به مراکز دیپلماتیک کشورمان هشدار داد و خطاب به رژیم صهیونی، گفت: سفارتخانه‌های ایران را بزنید، سفارتخانه‌هایتان را می‌زنیم.

به گزارش ایرنا، سرهنگ ابراهیم ذوالفقاری روز شنبه ۱۵ فروردین ماه خطاب به دشمنان اعلام کرد: پیرو هشدار قبلی، بار دیگر به رژیم درمانده و رو به زوال صهیونیستی اخطار می‌دهیم، در صورت هرگونه تجاوز و تعرض به هریک از سفارتخانه‌ها و مراکز دیپلماتیک جمهور اسلامی ایران، تمام سفارتخانه‌های بی هویت و جعلی آن رژیم در منطقه، هدف مشروع نیروهای مسلح مقتدر ایران اسلامی بوده و مورد اصابت قرار خواهند گرفت.

سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) تاکید کرد: فراموش نکنید به آنچه می‌گوییم با سرعت و شدت عمل می‌کنیم.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.