شهادت دو نفر از مدافعان امنیت در دلگان

خبرگزاری مهر شنبه 15 فروردین 1405 - 12:37
دلگان- فرماندار دلگان از شهادت دو نفر از مدافعان امنیت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالغفور حسینی ظهر شنبه به خبرنگاران گفت: شب گذشته تعدادی از مزدوران خود فروخته و عوامل داخلی دشمن با تیراندازی به سمت مدافعان امنیت، دو نفراز مدافعان امنیت این شهرستان که در حال گشت زنی و برقراری امنیت در یکی از روستاهای این شهرستان بوده اند را بشهادت رساندند.

وی از تلاش برای دستگیری گروهک و عوامل مزدور دشمن در این شهرستان خبر داد و گفت: تلاش ها دستگیری این افراد از ساعات اولیه اغاز و تاکنون یک نفر دستگیر شده است.

فرماندار دلگان در پایان ضمن تبریک و تسلیت شهادت مدافعان امنیت به حضرت ولی عصر (عج)،رهبر انقلاب، مردم شهید پرور و خانواده های این شهیدان گفت: شهادت آرزوی دیرینه فرزندان این خاک و بوم است و لذا دشمنان باید بدانند که با اینگونه حرکات به اهداف خود نخواهند رسید؛ بلکه روز به روز رسواتر خواهند شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.