جلسه سرنوشت‌ساز لیگ به تعویق افتاد!

همشهری آنلاین شنبه 15 فروردین 1405 - 12:39
جلسه مسئولان فدراسیون فوتبال و مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتری امروز برگزار نخواهد شد.

به گزارش همشهری آنلاین، با اینکه قرار بود امروز(شنبه) جلسه‌ای با حضور مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ و ۱۶ مدیرعامل باشگاه‌های لیگ برتری برگزار شود، اما این جلسه به تعویق افتاده است.

سخنگوی فدراسیون فوتبال و مهدی تاج در این خصوص اعلام کرده بودند که روز شنبه در جلسه وبینار با مدیران عامل لیگ برتری در خصوص ادامه مسابقات باشگاهی در ایران تصمیم‌گیری خواهد شد، اما بر اساس کسب اطلاع خبرنگار ما نشست امروز لغو شده است.

گفته می‌شود جلسه مدیران فوتبال ایران و باشگاه‌ها به روز دوشنبه موکول شده تا در خصوص ادامه لیگ برتر تصمیم بگیرند.

با این حال شواهد نشان می‌دهد که بسیاری از باشگاه‌ها شرایط ادامه لیگ برتر را ندارند و خواهان پایان نیمه‌کاره مسابقات هستند. در این خصوص امروز هم ۱۰ باشگاه لیگ برتری در نامه‌ای مشترک و رسمی مخالفت خود با برگزاری لیگ را اعلام کردند و باید دید تصمیم فدراسیون و سازمان لیگ چه خواهد بود.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.