سپاه پاسداران اعلام کرد حمله به سفارت آمریکا در ریاض عربستان، ارتباطی به نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ندارد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، در تازهترین اطلاعیه سپاه، به خبر نشریه والاستریت ژورنال استناد شده. این نیروی مسلح ایران خواستار «هوشیار بودن کشورهای منطقه نسبت به فتنهانگیزی جریان آمریکایی صهیونیستی» شده است.
سپاه تأکید کرده با توجه به راهبرد دشمن صهیونیستی در منطقه، حمله به سفارت آمریکا در پایتخت عربستان قطعا کار صهیونیستهاست.
در این اطلاعیه همچنین گفته شده نیروهای مسلح ایران بانک اهداف خود را پیش از این شفاف بیان کردهاند و هشدارهای لازم را برای جلوگیری از فتنهانگیزی رژیم صهیونیستی در منطقه غرب آسیا به کشورهای همسایه و مسلمان دادهاند.
سپاه تأکید کرد «جریان آمریکایی صهیونیستی به دنبال بیثبات سازی و نابودسازی منطقه غرب آسیاست.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.