نوید افتتاح کتابخانه استاندارد شیراز در فصل بهار

خبرگزاری مهر شنبه 15 فروردین 1405 - 12:42
شیراز- شهردار شیراز گفت: پروژه کتابخانه استاندارد شیراز، در نقطه‌ای از شهر واقع شده که می‌تواند بسیار مؤثر بوده و این کتابخانه تا اردیبهشت ماه به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد حسن اسدی صبح شنبه در جریان بازدید از محل کتابخانه استاندارد شیراز گفت: در دو سال گذشته، چندین فضای شهری از جمله سه فرهنگسرای بزرگ، در نقاط مختلف به حوزه کتابخانه‌ای در شیراز اضافه شد؛ همین موضوع، سبب شد آمارها و سرانه زیربنای فرهنگی شهر شیراز، رشد دلگرم‌کننده‌ای داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه، پروژه کتابخانه در حال ساخت شیراز، در نقطه‌ای از شهر واقع شده که می‌تواند بسیار مؤثر باشد، اضافه کرد: این پروژه تکمیل و آماده واگذاری است؛ شهرداری شیراز در تجهیز آن نیز کمک می‌کند که این کتابخانه تا اردیبهشت ماه به بهره برداری برسد.

شهردار شیراز با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه کتابخانه مرکزی شیراز، گفت: شهرداری شیر از، زمین، مجوز ساخت و یک سوم اعتبار احداث کتابخانه مرکزی را متقبل شده است زیرا در شیراز کهن که شهر فرهنگی و پایتخت ادبی ایران است، جای کتابخانه مرکزی بسیار خالی است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.