گرمسار میزبان ۹ مرکز بهزیستی است؛ یک هزار و ۳۰۰ نفر زیر چتر حمایت

خبرگزاری مهر شنبه 15 فروردین 1405 - 13:06
گرمسار- مدیرکل بهزیستی استان سمنان از فعالیت ۹ مرکز بهزیستی در گرمسار خبر داد و گفت: یک هزار و ۳۰۰ نفر جامعه هدف تحت پوشش این مراکز هستند که بیشترین آنان را معلولان تشکیل می‌دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد نسیمی ظهر شنبه در جلسه شورای اداری گرمسار با حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور در محل دانشگاه این شهرستان از وجود ۹ مرکز بهزیستی در گرمسار خبر داد و اظهار داشت: شش مرکز در حوزه اعتیاد، یک مرکز نگهداری کودکان و یک مرکز نگهداری پسران بالای ۱۴ سال تحت پوشش بهزیستی است.

وی به موضوع اجرای طرح اشتغال از بهمن ماه سال گذشته در استان خبر داد و افزود: از تعداد ۱۵۰ نفر به صورت استانی ۱۵ مددجو از غرب استان هستند.

مدیر کل بهزیستی استان سمنان تعداد جامعه هدف گرمسار را یک هزار و ۳۰۰ نفر اعلام کرد و اظهار داشت: بیشترین تعداد مددجویان گرمسار را معلولان شامل می شود.

نسیمی از برقراری یک هزار و ۸۰۰ تماس با سامانه ۱۴۸۰ بهزیستی طی ۳۵ روز اخیر شرایط جنگ در استان سمنان خبر داد و تصریح کرد: این تماس ها نسبت به دوره مشابه قبل رشد داشته است.

وی از فعالیت ۲۸ پایگاه سلام محله در استان سمنان با ثبت نام چهار هزار و ۴۰۰ نفر خبر داد و افزود: هزار نفر از ثبت نامی ها در غرب استان سمنان رخ داده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.