حمله پهپادی به یک کارخانه در بندر خمیر

خبرآنلاین شنبه 15 فروردین 1405 - 13:28
حمله به کارخانه سیمان بندر خمیر تلفات جانی نداشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احمد نفیسی معاون سیاسی و امنیتی استاندار هرمزگان گفت: کارخانه سیمان بندر خمیر هدف حملات پهپادی ارتش متجاوز آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

به روایت ایلنا، معاون سیاسی و امنیتی استاندار هرمزگان گفت: این حملات با هوشیاری نیروهای مستقر در منطقه تلفات جانی نداشت.

احمد نفیسی با تأکید بر آمادگی کامل مجموعه استانی افزود: علی‌رغم تلاش دشمن برای ایجاد اختلال در روند تولید و ایجاد ناامنی، فرآیند تولید در این کارخانه همچنان ادامه دارد و هیچ خللی در زنجیره تولید ایجاد نشده است.

۲۹۲۱۱

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.