موج جدید حملات موشکی به اراضی اشغالی

خبرگزاری مهر شنبه 15 فروردین 1405 - 13:51
رسانه های رژیم صهیونیستی از موج جدید حملات موشکی به اراضی اشغالی خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر، کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که به طور همزمان حمله مشترک از سوی ایران، حزب الله لبنان و انصارالله یمن به مناطق مختلفی در سرزمین های اشغالی انجام شده است.

در پی شلیک موشک و پهپاد از خاک ایران، لبنان و یمن، جبهه داخلی رژیم صهیونیستی از اسرائیلی‌ها خواست که به داخل پناهگاه‌ها بروند.

منابع خبری می‌گویند که آژیر خطر در تل‌آویو و اطراف آن به صدا در آمده و صداهای انفجار به گوش می‌رسد.

رسانه های صهیونیستی همچنین از اصابت موشک ها به اهدافی در بنی براک، بتاح تکفا و رمات گان خبر می دهند.

حزب الله لبنان در بیانیه ای اعلام کرد که شهرک صهیونیست نشین المطله در شمال سرزمین های اشغالی را هدف حملات موشکی قرار داده است.

منابع صهیونیستی همچنین گزارش دادند که یک پهپاد از داخل خاک یمن به سمت بندر ایلات شلیک شده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.