آتش تأسیسات منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی مهار شد

خبرگزاری مهر شنبه 15 فروردین 1405 - 13:57
‏شرکت ملی صنایع پتروشیمی در اطلاعیه‌ای آخرین وضعیت تأسیسات منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی (ماهشهر)‌ را تشریح و اعلام کرد: اقدامات لازم برای مدیریت شرایط اضطراری در این منطقه آغاز و آتش مهارشد.

به گزارش خبرگزاری مهر، شرکت ملی صنایع پتروشیمی در اطلاعیه‌ای درباره حمله امروز دشمن به بخشی از تأسیسات منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی (ماهشهر)‌ اعلام کرد: تیم‌های ایمنی، آتش‌نشانی، امدادی و عملیاتی بلافاصله در محل حادثه حاضر شده و اقدام‌های لازم برای مدیریت شرایط اضطراری آغاز و آتش مهار شده است.

بر اساس این گزارش، در اطلاعیه شرکت ملی صنایع پتروشیمی آمده است:

«صبح امروز (شنبه، پانزدهم فروردین) دشمن آمریکایی صهیونی در ادامه جنایات خود به بخشی از تأسیسات جانبی پتروشیمی منطقه ماهشهر حمله کرد.

تیم‌های ایمنی، آتش‌نشانی، امدادی و عملیاتی بلافاصله در محل حادثه حاضر شده و اقدام‌های لازم برای مدیریت شرایط اضطراری آغاز و آتش مهار شده است.

شرایط در حال حاضر تحت کنترل است و ابعاد فنی و میزان خسارات وارد شده در دست بررسی است.

همچنین با عنایت به تصمیمات کمیته فرماندهی شرایط اضطراری منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی اوضاع تحت مدیریت بوده و خانواده‌های محترم کارکنان نگرانی نداشته باشند.

لازم به ذکر است خوشبختانه تاکنون تلفات جانی گزارش نشده است.

اطلاعات تکمیلی منتشر خواهد شد.»

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.