عراقچی: قدردان تلاش‌های صلح‌طلبانه پاکستان هستیم

خبرگزاری مهر شنبه 15 فروردین 1405 - 14:26
 وزیر امور خارجه با بیان اینکه ما قدردان تلاش‌های پاکستان هستیم و هرگز از رفتن به اسلام‌آباد خودداری نکرده‌ایم، نوشت: آنچه برای ما مهم است، شرایط پایان قطعی و پایدار جنگ است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان در صفحه شخصی خود در ایکس، نوشت: «رسانه‌های آمریکایی مواضع ایران را به طور جعلی منعکس می‌کنند. ما قدردان تلاش‌های پاکستان هستیم و هرگز از رفتن به اسلام آباد خودداری نکرده‌ایم. (مشکل ما با پاکستان نیست). آنچه برای ما مهم است، شرایط پایان قطعی و پایدار جنگ غیرقانونی و نامشروعی است که بر ما تحمیل شده است.»

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.