حمله پهپادی به کارخانه سیمان بندر خمیر بدون تلفات جانی/ تولید ادامه دارد

مشرق نیوز شنبه 15 فروردین 1405 - 14:40
معاون سیاسی و امنیتی استاندار هرمزگان از حمله پهپادی به کارخانه سیمان شهرستان بندر خمیر خبر داد و اعلام کرد: این حادثه هیچ تلفات جانی در پی نداشته و روند تولید در این واحد صنعتی همچنان ادامه دارد.

به گزارش مشرق، احمد نفیسی اظهار کرد: کارخانه سیمان شهرستان بندر خمیر هدف حمله پهپادی ارتش آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار گرفت، اما با هوشیاری نیروهای مستقر در منطقه و اقدامات انجام‌شده، این حادثه بدون هیچ‌گونه تلفات جانی مدیریت شد.

وی با اشاره به وضعیت فعالیت این مجموعه صنعتی افزود: علی‌رغم تلاش دشمن برای ایجاد اختلال در روند تولید و ایجاد ناامنی، فعالیت کارخانه سیمان شهرستان بندر خمیر متوقف نشده و فرآیند تولید در این واحد صنعتی به‌صورت پایدار ادامه دارد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار هرمزگان با تأکید بر آمادگی دستگاه‌های مسئول در استان گفت: مجموعه مدیریتی استان و نیروهای مسئول با آمادگی کامل شرایط را رصد می‌کنند و اقدامات لازم برای حفظ امنیت و استمرار فعالیت واحدهای تولیدی در حال انجام است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان در روز شنبه ۱۵ فروردین، نفیسی خاطرنشان کرد: چنین اقداماتی نه‌تنها خللی در اراده مردم و مسئولان برای تداوم مسیر توسعه و پیشرفت ایجاد نخواهد کرد، بلکه موجب افزایش هوشیاری و آمادگی در برابر تهدیدات نیز می‌شود.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.