به گزارش همشهری آنلاین، استاندار خوزستان بیان کرد: مردم نگران نباشند. سوختن این ها باعث ایجاد مواد سمی نمی شود. از این جهت نگرانی نداریم. اینها در فضای باز رها می شوند و این به خاطر پایداری سیستم و حفظ ایمنی است.
به گزارش همشهری آنلاین، استاندار خوزستان بیان کرد: مردم نگران نباشند. سوختن این ها باعث ایجاد مواد سمی نمی شود. از این جهت نگرانی نداریم. اینها در فضای باز رها می شوند و این به خاطر پایداری سیستم و حفظ ایمنی است.