عراقچی: زنده باد پاکستان

عصر ایران شنبه 15 فروردین 1405 - 14:51
ما قدردان تلاش‌های پاکستان هستیم و هرگز از رفتن به اسلام آباد خودداری نکرده‌ایم.

وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی از تلاش‌های کشور پاکستان برای توقف جنایات آمریکا و رژیم اسرائیل تشکر کرد.

به گزارش تسنیم، سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به ادعای رسانه‌های آمریکایی نسبت به رویکرد ایران در قبال تلاش‌های پاکستان در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: رسانه‌های آمریکایی مواضع ایران را به طور جعلی منعکس می‌کنند.

عراقچی تاکید کرد: ما قدردان تلاش‌های پاکستان هستیم و هرگز از رفتن به اسلام آباد خودداری نکرده‌ایم. (مشکل ما با پاکستان نیست) آنچه برای ما مهم است شرایط پایان قطعی و پایدار جنگ غیرقانونی و نامشروعی است که بر ما تحمیل شده است.

وزیر امور خارجه در آخر نوشت: زنده باد پاکستان.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.