واکنش عراقچی به حملات آمریکا و اسرائیل به نیروگاه بوشهر

افکار نیوز شنبه 15 فروردین 1405 - 14:56
وزیر امور خارجه در واکنش به حملات آمریکا و اسرائیل به نیروگاه بوشهر واکنش تاکید کرد: هرگونه تشعشعات رادیواکتیو، نه تهران، بلکه پایتخت‌های کشور‌های شورای همکاری خلیج فارس را به ورطه نابودی خواهد کشاند.

عراقچی، وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش  به حملات آمریکا و اسرائیل به نیروگاه بوشهر در شبکه ایکس نوشت:آیا واکنش‌های تند و گسترده غرب نسبت به درگیری‌ها در نزدیکی نیروگاه هسته‌ای زاپوریژیا در اوکراین را به یاد دارید؟

اکنون آمریکا و اسرائیل چهار بار نیروگاه بوشهر را بمباران کرده‌اند.

هرگونه تشعشعات رادیواکتیو، نه تهران، بلکه پایتخت‌های کشور‌های شورای همکاری خلیج فارس را به ورطه نابودی خواهد کشاند.

حملات به زیرساخت‌های پتروشیمی ما نیز به‌خوبی اهداف واقعی این اقدامات را آشکار می‌کند.

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.