واکنش عراقچی به حمله مجدد دشمن آمریکایی-صهیونی به نیروگاه بوشهر

خبرآنلاین شنبه 15 فروردین 1405 - 15:01
وزیر امور خارجه ایران در واکنش به حمله مجدد به نیروگاه بوشهر از رویکرد دوگانه غرب انتقاد کرد.

به گزرش خبرگزاری خبرآنلاین، سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به حملات آمریکا و رژیم اسرائیل به نیروگاه بوشهر در برنامه ایکس نوشت: آیا واکنش‌های تند و گسترده غرب نسبت به درگیری‌ها در نزدیکی نیروگاه هسته‌ای زاپوریژیا در اوکراین را به یاد دارید؟

بنابر روایت تسنیم، وی افزود: اکنون آمریکا و اسرائیل چهار بار نیروگاه بوشهر را بمباران کرده‌اند. 

عراقچی تاکید کرد: هرگونه تشعشعات رادیواکتیو، نه تهران، بلکه پایتخت‌های کشورهای شورای همکاری خلیج فارس را به ورطه نابودی خواهد کشاند.

وزیر امور خارجه در پایان نوشت: حملات به زیرساخت‌های پتروشیمی ما نیز به‌خوبی اهداف واقعی این اقدامات را آشکار می‌کند.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.