
به گزارش خبرگزاری صداوسیما عبدالغفور حسینی فرماندار دلگان سیستان و بلوچستان گفت: شب گذشته تعدادی از مزدوران خود فروخته و عوامل داخلی دشمن با تیراندازی به سمت مدافعان امنیت، دو نفراز مدافعان امنیت این شهرستان که در حال گشت زنی و برقراری امنیت در یکی از روستاهای این شهرستان بودهاند را بشهادت رساندند.
وی از تلاش برای دستگیری گروهک و عوامل مزدور دشمن در این شهرستان خبر داد و گفت: تلاشها دستگیری این افراد از ساعات اولیه اغاز و تاکنون یک نفر دستگیر شده است.
فرماندار دلگان گفت: شهادت آرزوی دیرینه فرزندان این خاک و بوم است و لذا دشمنان باید بدانند که با اینگونه حرکات به اهداف خود نخواهند رسید؛ بلکه روز به روز رسواتر خواهند شد.