شهادت دو نفر از مدافعان امنیت در دلگان

صدا و سیما شنبه 15 فروردین 1405 - 15:05
فرماندار دلگان از شهادت دو نفر از مدافعان امنیت در این شهرستان خبر داد.

شهادت دو نفر از مدافعان امنیت در دلگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما عبدالغفور حسینی فرماندار دلگان سیستان و بلوچستان گفت: شب گذشته تعدادی از مزدوران خود فروخته و عوامل داخلی دشمن با تیراندازی به سمت مدافعان امنیت، دو نفراز مدافعان امنیت این شهرستان که در حال گشت زنی و برقراری امنیت در یکی از روستا‌های این شهرستان بوده‌اند را بشهادت رساندند.

وی از تلاش برای دستگیری گروهک و عوامل مزدور دشمن در این شهرستان خبر داد و گفت: تلاش‌ها دستگیری این افراد از ساعات اولیه اغاز و تاکنون یک نفر دستگیر شده است.

فرماندار دلگان  گفت: شهادت آرزوی دیرینه فرزندان این خاک و بوم است و لذا دشمنان باید بدانند که با اینگونه حرکات به اهداف خود نخواهند رسید؛ بلکه روز به روز رسواتر خواهند شد.

 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.