معاون استاندار خوزستان:‌ نشت مواد سمی اتفاق نیفتاده / شرایط در منطقه ویژه پتروشیمی بندر ماهشهر تحت کنترل است

مشرق نیوز شنبه 15 فروردین 1405 - 15:13
معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان گفت: در پی حمله های دشمن صهیونیستی - آمریکایی نشت مواد سمی در منطقه ویژه پتروشیمی بندر ماهشهر اتفاق نیفتاده است.

به گزارش مشرق، ولی الله حیاتی در گفت و گویی رسانه ای اظهار کرد: صبح امروز، شنبه ۱۵ فروردین ماه، تعدادی از واحدهای نیروگاهی پتروشیمی‌های منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر مورد هجوم وحشیانه دشمن آمریکایی -صهیونیستی قرار گرفتند.

او ضمن اشاره به ایجاد اختلال در فعالیت این نیروگاه ها، گفت: تحت هیچ شرایطی نشت مواد سمی اتفاق نیفتاده و به مردم این اطمینان را می‌دهیم و تاکید می‌کنیم هیچ نگرانی در این رابطه نداشته باشند.

معاون امنیتی انتظامی استاندار خوزستان با بیان اینکه شرایط در منطقه ویژه اقتصادی بندر ماهشهر تحت کنترل است، افزود: هم استانی‌ها و شهروندان بندر ماهشهر و بندر امام اخبار و اطلاعات را از خبرگزاری‌های رسمی و رسانه‌های معتبر پیگیری کنند و به شایعه ها توجه نکنند.

سخنگوی استانداری خوزستان تاکید کرد: تاکنون هیچگونه اتفاقی که سلامت و جان مردم را به مخاطره بیندازد، اتفاق نیفتاده و هرگونه خبر در خصوص نشت مواد سمی در منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر تکذیب می‌شود.

دبیر شورای تامین استان خوزستان در پایان اضافه کرد: همه عوامل امدادی و عملیاتی پای کار هستند و تعدادی از کارکنان پتروشیمی بندر ماهشهر که دچار مجروحیت شده‌اند، تحت درمان قرار قرار دارند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.