به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، حازم قاسم، سخنگوی حماس گفت: ادعاهای برای ربودن نظامیان اسرائیلی دروغ و تلاشی برای توجیه نقض اشغالگری است.
سخنگوی حماس بیان کرد: صحبت های فرمانده لشکر غزه در مورد عدم خروج از خط زرد و انتظار فرصت برای از سرگیری درگیری ها نقض آشکار توافق آتش بس است.
حازم قاسم تاکید کرد: ما از میانجیها، کشورهای ضامن و شورای صلح میخواهیم که نقض اشغالگری را متوقف کرده و آن را برای پایبندی به توافق آتشبس تحت فشار قرار دهند.
وی افزود: ما از میانجیها، کشورهای ضامن و شورای صلح میخواهیم که نقض اشغالگری را متوقف کرده و آن را برای پایبندی به توافق آتشبس تحت فشار قرار دهند.











