واکنش حماس به تحرکات جدید اشغالگران

خبرگزاری مهر شنبه 15 فروردین 1405 - 15:18
سخنگوی حماس به تحرکات جدید رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد و گفت: ادعاهای حماس برای ربودن نظامیان اسرائیلی دروغ و تلاشی برای توجیه نقض اشغالگری است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، حازم قاسم، سخنگوی حماس گفت: ادعاهای برای ربودن نظامیان اسرائیلی دروغ و تلاشی برای توجیه نقض اشغالگری است.

سخنگوی حماس بیان کرد: صحبت های فرمانده لشکر غزه در مورد عدم خروج از خط زرد و انتظار فرصت برای از سرگیری درگیری ها نقض آشکار توافق آتش بس است.

حازم قاسم تاکید کرد: ما از میانجی‌ها، کشورهای ضامن و شورای صلح می‌خواهیم که نقض اشغالگری را متوقف کرده و آن را برای پایبندی به توافق آتش‌بس تحت فشار قرار دهند.

وی افزود: ما از میانجی‌ها، کشورهای ضامن و شورای صلح می‌خواهیم که نقض اشغالگری را متوقف کرده و آن را برای پایبندی به توافق آتش‌بس تحت فشار قرار دهند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.