پیام هشدارآمیز تهران برای مدیر کل آژانس انرژی اتمی

همشهری آنلاین شنبه 15 فروردین 1405 - 15:43
سازمان انرژی اتمی در پیامی در شبکه مجازی ایکس حمله به تأسیسات هسته‌ای ⁧‫صلح‌آمیز‬⁩ ایران را محکوم کرد.

به گزارش همشهری‌آنلاین، سازمان انرژی اتمی در پیامی در شبکه مجازی ایکس ضمن محکومیت حمله به تأسیسات هسته‌ای ⁧‫صلح‌آمیز‬⁩ ایران خواستار پایان‌دادن به بی‌عملی در برابر ین اقدامات از سوی آژانس شد.

این سازمان اعلام کرد: حداقل انتظار از آژانس در چارچوب مسئولیت‌های اساسنامه‌ای محکومیت چنین اقداماتی ااست.

گزینه حقوقی روی میز تهران

در این پیام آمده است که جمهوری اسلامی ایران نیز صیانت از حقوق حاکمیتی هسته‌ای خود و بررسی دلایل این بی‌عملی از سوی مدیرکل آژانس را از مسیرهای ⁧‫حقوقی‬⁩ پیگیری می‌کند.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.