استاندار بوشهر: حضور ۳۰ درصدی کارکنان باعث کاهش خدمات به مردم نشود

خبرگزاری مهر شنبه 15 فروردین 1405 - 15:53
بوشهر- استاندار بوشهر گفت: با حضور ۳۰ درصدی کارکنان، خدمات‌رسانی کامل و جامع به مردم مورد تاکید است.

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان زارع ظهر شنبه در بازدید از اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر ضمن آرزوی موفقیت در سال نو برای کارکنان ادارات مذکور، نحوه خدمات‌رسانی به مردم را از نزدیک، بررسی و دستورات لازم را برای ارائه خدمات‌رسانی مطلوب صادر کرد.

استاندار بوشهر در این بازدید بر لزوم خدمات رسانی جامع و کامل دستگاه‌های اجرایی به مردم، علیرغم حضور ۳۰ درصدی کارکنان تاکید کرد.

زارع در ادامه ضمن تقدیر از نظم و انضباط ادارات و آمادگی بالا و روحیه کارکنان، خواستار تلاش مستمر برای رضایت‌مندی جامعه شد.

استاندار بوشهر همچنین از استمرار خدمت‌رسانی به مردم در شرایط جنگ تحمیلی تجلیل کرد و یادآور شد: مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی باید به گونه‌ای عمل کنند که خللی در روند خدمات‌رسانی انجام نشود.

مدیران و کارشناسان نیز گزارشی از فعالیت‌ها و خدمات ارائه شده در این ایام را تشریح کردند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.