۸ معلول گرمساری صاحب خانه شدند؛ تامین جهیزیه معلولان دم بخت

خبرگزاری مهر شنبه 15 فروردین 1405 - 16:15
رئیس سازمان بهزیستی کشور از اجرای چندین طرح حمایتی در سال ۱۴۰۵ خبر داد و گفت: تأمین هشت واحد مسکونی، ایجاد ۳۲ شغل، پرداخت جهیزیه به زوج‌های جوان معلول گرمسار در این طرح‌ها است.

سید جواد حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به سفر خود به گرمسار بیان کرد: در این سفر مسائل مرتبط با خانواده بهزیستی شهرستان مورد بررسی قرار گرفت و تلاش شد تا حد امکان بتوانیم‌ مسائل مرتبط با این‌حوزه را رفع کنیم.

وی افزود: سازمان بهزیستی در گرمسار متعهد شد تمام پشت نوبتی های سازمان های مثبت زندگی که یک هزار نفر نیز برآورد می شوند را به صفر کاهش دهد و حق پرستاری معلولان دهک‌های یک الی سه را به روز پرداخت خواهیم‌کرد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه تمام ازدواج های معلولان و مددجویان گرمساری که در سال ۱۴۰۵ ازدواج کنند از جهیزیه برخوردار خواهند شد تاکید کرد: تلاش شده تا همه معلولان شهرستان در سال جاری ولیچر های خود را نیز تحویل بگیرند.

حسینی با بیان اینکه چهار و نیم‌میلیون تومان نیز امسال برای هر معلول تحت عنوان سرانه سماکارت واریز می شود که از آن می توانند برای حمل و نقل برون شهری بهره گیری نمایند ابراز داشت: ۳۲ فرصت شغلی نیز برای مددجویان بهزیستی شهرستان‌ گرمسار در سال ۱۴۰۵ ایجاد خواهد شد.

وی از تامین هشت واحد مسکونی برای معلولان‌گرمساری در سال جاری خبر داد و افزود: اعتبارات تسهیلات مورد نیاز این مساکن نیز تامین شده است همچنین یک نیروگاه سه مگاواتی نیز در استان سمنان با هدف توانمند سازی معلولان سخت کار یا کسانی که توان کار ندارند در نظر گرفته شده تا کمک خوبی به این‌معلولان از لحاظ مادی باشد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.