دیدار معاون رئیس‌جمهور با نماینده آیت‌الله سیستانی در قم

خبرگزاری مهر شنبه 15 فروردین 1405 - 16:21
قم - معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان بهینه‌سازی و مدیریت راهبردی انرژی با حجت‌الاسلام‌ شهرستانی نماینده آیت‌الله سید سیستانی در ایران یدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، اسماعیل سقاب اصفهانی معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان بهینه‌سازی و مدیریت راهبردی انرژی، به همراه اکبر بهنام‌جو استاندار قم با حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید جواد شهرستانی نماینده آیت‌الله سید علی سیستانی در ایران و نایب‌التولیه آستان قدس حسینی دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار که با حضور جمعی از همراهان کاروان عتبه حسینی(ع) ترتیب یافته بود، بر ضرورت همدلی و همدردی با خانواده‌های داغدار حوادث اخیر تاکید شد.

حضور کاروان عتبه حسینی و نایب‌التولیه آستان قدس اباعبدالله الحسین(ع) در ایران، حامل پیام همدردی، تسلیت و تهنیت شهادت جمعی از هموطنان در تجاوزهای آمریکایی - صهیونیستی به کشورمان از سوی آیت‌الله سیستانی و تولیت آستان قدس اباعبدالله الحسین(ع) بوده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.