تخریب خانه مربی تیم ملی در پی حملات دشمنان؛ خانه را تخلیه کردیم

خبرورزشی شنبه 15 فروردین 1405 - 16:22
منزل مربی تیم ملی تراپ در پی حمله آمریکا و رژیم صهیونیستی به تهران آسیب دید.

در پی تجاوز اخیر آمریکا و رژیم صهیونیستی به محله‌ای در تهران منزل علی افسری، مربی تیم ملی تراپ کشورمان آسیب دید. 

علی افسری، مربی تیم ملی تراپ درباره آسیب دیدن منزل مسکونی‌اش در حمله چند روز گذشته رژیم صهیونیستی به خاک کشورمان، اظهارداشت: باتوجه به اینکه از قبل اعلام شده بود ما خانه را تخلیه کردیم و خدا را شکر آسیب جانی نداشتیم اما شیشه و در و پنجره آسیب دیده و شکسته است. اینها مهم نیست مهم این است که دلمان نمی‌لرزد.

بیشتر بخوانید: آخرین خبر از بازسازی فدراسیون هندبال؛ چقدر خسارت در جنگ وارد شد؟

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.