واکنش عراقچی به حملات مجدد به نیروگاه بوشهر

عصر ایران شنبه 15 فروردین 1405 - 16:26
عراقچی خاطرنشان کرد: هرگونه تشعشعات رادیواکتیو، نه تهران، بلکه پایتخت‌های کشورهای شورای همکاری خلیج فارس را به ورطه نابودی خواهد کشاند.
وزیر خارجه با اشاره به حملات مجدد متجاوزان به نیروگاه بوشهر گفت: هرگونه تشعشعات رادیواکتیو، نه تهران، بلکه پایتخت‌های کشورهای شورای همکاری خلیج فارس را به ورطه نابودی خواهد کشاند.
 
 به گزارش ایسنا، سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به حملات آمریکا و رژیم صهیونیستی به نیروگاه بوشهر، در پیامی در شبکه ایکس نوشت: «آیا واکنش‌های تند و گسترده غرب نسبت به درگیری‌ها در نزدیکی نیروگاه هسته‌ای زاپوریژیا در اوکراین را به یاد دارید؟»
 
وی افزود : اکنون آمریکا و اسرائیل چهار بار نیروگاه بوشهر را بمباران کرده‌اند.  
 
عراقچی خاطرنشان کرد: هرگونه تشعشعات رادیواکتیو، نه تهران، بلکه پایتخت‌های کشورهای شورای همکاری خلیج فارس را به ورطه نابودی خواهد کشاند.
 
وزیر امور خارجه گفت : حملات به زیرساخت‌های پتروشیمی ما نیز به‌خوبی اهداف واقعی این اقدامات را آشکار می‌کند.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.