شناسایی ۲ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان بندرعباس

خبرگزاری مهر شنبه 15 فروردین 1405 - 16:40
بندرعباس-مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گفت: با تداوم پایش اراضی کشاورزی در شهرستان بندرعباس در روزهای ۱۳ تا ۱۵ فروردین ماه، ۲ مورد ساخت‌وساز و تغییر کاربری غیرمجاز شناسایی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حامد شکوهی بیان کرد: در جریان پایش‌های مستمر اراضی زراعی و باغی شهرستان بندرعباس، ۲ مورد تغییر کاربری غیرمجاز با مساحت جمعا ۱۲.۶ مترمربع شامل دیوارکشی در مناطق آبشورک و ایسین محله قلعه نو شهرستان بندرعباس شناسایی شد که برای این موارد، اخطاریه توقف عملیات صادر شده و روند پیگیری قانونی آنها در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: پایش اراضی کشاورزی با جدیت ادامه دارد و پس از تعطیلات نیز این روند متوقف نخواهد شد.

شکوهی هدف از این اقدام را جلوگیری از تخریب زمین‌های حاصلخیز و حفظ کاربری کشاورزی در منطقه خواند.

‌وی با بیان اینکه حفظ اراضی کشاورزی یکی از وظایف مهم و اساسی است، اظهار کرد: این موضوع به طور مستقیم با تأمین امنیت غذایی کشور ارتباط دارد و نباید اجازه داد زمین‌های ارزشمند کشاورزی به راحتی از چرخه تولید خارج شوند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.