تردد دریایی در بنادر قشم برقرار است

خبرگزاری مهر شنبه 15 فروردین 1405 - 16:40
قشم- مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه قشم گفت: تردد دریایی در بنادر قشم برقرار است.

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا کریم آقایی مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه قشم گفت: قشموندان از دو مسیر دریایی و زمینی (به وسیله خودرو) می‌توانند بین قشم و بندرعباس تردد کنند.

کریم‌ آقایی افزود: قشموندان همه روزه در چهار نوبت (ساعت‌های ۸:۳۰ و ۱۱ صبح و ۱۳ و ۱۵ بعدازظهر) می‌توانند از اسکله شهید ذاکری قشم با شناورهای تندرو و ایمن، به سمت اسکله شهید حقانی در بندرعباس تردد کنند.

وی ادامه داد: قشموندانی که با وسایل نقلیه شخصی و عمومی قصد خروج از قشم و یا ورود به این جزیره را دارند نیز همه روزه می‌توانند از ساعت ۶ صبح تا ۲۱ با شناورهای لندینگ‌کرافت (شناورهای ویژه حمل خودرو) بین اسکله لافت در جزیره‌ قشم و اسکله پهل در هرمزگان به عنوان مسیر زمینی- دریایی تردد نمایند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.