ادامه حملات پهپاد‌ی ارتش به مواضع رژیم صهیونی

صدا و سیما شنبه 15 فروردین 1405 - 16:41
ارتش جمهوری اسلامی ایران در موج دیگری از حملات پهپادی خود، مواضع متعدد رژیم صهیونیستی در فرودگاه بن گوریون را هدف، قرار داد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، متن کامل اطلاعیه شماره ۵۴ ارتش بدین شرح است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم شریف و قدرشناس ایران اسلامی! دلاورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران اسلامی در سحرگاه امروز و در ادامهٔ استفادهٔ ارتش تروریستی آمریکا و رژیم صهیونیستی از فرودگاه بن‌گوریون علیه ایران عزیز و پاسخ به جنایتات و تجاوزات دشمن آمریکایی_صهیونی، از بامداد امروز، «برج مراقبت جدید»، «برج‌های مراقبت ترمینال ۱ و ترمینال ۲»، «سامانه‌های ناوبری» و «آنتن و رادار‌های فرودگاهی» رژیم صهیونیستی در این فرودگاه را، آماج حملات پرحجم پهپاد‌های قرار دادند. 

این عملیات پهپادی با هدف اختلال در فرماندهی، کنترل و هماهنگی ترافیک هوایی نظامی دشمن، جلوگیری از هدایت جنگنده‌های مهاجم ارتش تروریستی آمریکا و رژیم صهیونیستی، اختلال در عملیات‌های هوایی و کور کردن سامانه‌های شناسایی و جنگ الکترونیک دشمن و کاهش توان نظارت بر حریم هوایی سرزمین اشغالی انجام شد.

در این اطلاعیه آمده است؛ انتقام خون شهیدان عزیز مان در جای جای ایران سربلند اسلامی قطعی است و دشمنان باید بدانند که پاسخ نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران، بی وقفه، عبرت آموز و متناسب با سطح جنایات و تجاوزات آنان با تمام قدرت ادامه خواهد داشت.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.