اعلام وضعیت آموزش دانش‌آموزان بعد از تعطیلات نوروز

خبرآنلاین شنبه 15 فروردین 1405 - 16:45
معاون آموزش متوسطه با تأکید بر تعطیل‌ناپذیر بودن آموزش، از ادامه آموزش مجازی مدارس تا پایان فروردین خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین،سیدمصطفی آذرکیش معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش، درباره روند آموزش دانش‌آموزان پس از تعطیلات نوروز اظهار کرد: ارائه خدمات آموزشی و تربیتی به دانش‌آموزان از مسیرهای مختلف به‌صورت مجازی و غیرحضوری در حال انجام است.

تسنیم در خبری نوشت:وی افزود: در حال حاضر آموزش از طریق مدرسه تلویزیونی ایران، درسنامه‌ها و بسته‌های آموزشی و همچنین آموزش‌های آفلاین دنبال می‌شود تا روند تعلیم و تربیت دانش‌آموزان بدون وقفه ادامه یابد.

آذرکیش با قدردانی از تلاش‌های معلمان گفت: بر اساس مصوبه اولیه ابلاغ شده، آموزش به شیوه مجازی و غیرحضوری تا پایان فروردین‌ماه ادامه خواهد داشت.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با تأکید بر اینکه آموزش تعطیل‌ناپذیر است، بیان کرد: آموزش و پرورش ستون آینده هر جامعه محسوب می‌شود و صرفاً یک دستگاه اجرایی نیست؛ بنابراین در هر شرایطی ارائه آموزش به دانش‌آموزان در اولویت قرار دارد.

وی با اشاره به تعهد معلمان در ایام نوروز تصریح کرد: معلمان در قالب جلوه‌های زیبای معلمی، حتی در تعطیلات نوروز نیز ارتباط خود را با دانش‌آموزان حفظ کرده و از طریق بسترهای مختلف آموزشی، فعالیت‌های آموزشی را ادامه داده‌اند.

آذرکیش در پایان ابراز امیدواری کرد که این اقدامات در نهایت به ارتقای کیفیت آموزش در شرایط خاص فعلی منجر شود.

وی با اشاره به تعهد معلمان در ایام نوروز تصریح کرد: معلمان در قالب جلوه‌های زیبای معلمی، حتی در تعطیلات نوروز نیز ارتباط خود را با دانش‌آموزان حفظ کرده و از طریق بسترهای مختلف آموزشی، فعالیت‌های آموزشی را ادامه داده‌اند.

۴۷۲۱۷

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.