همکاری بانک مرکزی برای تقویت خدمات شهرداری‌ها

صدا و سیما شنبه 15 فروردین 1405 - 16:46
رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها گفت: هماهنگی‌ها برای تأمین نقدینگی مورد نیاز شهرداری‌ها از محل‌های قانونی صورت گرفته است.

همکاری بانک مرکزی و بانک شهر برای تقویت خدمات‌ر شهرداری‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما به نقل از مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور مسعود نصرتی معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور بیان داشت: با توجه به لزوم تقویت شهرداری‌ها برای ارائه خدمات حداکثری به شهروندان و در اجرای مصوبه مورخ ۲۸ اسفند ۱۴۰۴ هیئت وزیران و بخشنامه مورخ ۸ فروردین ۱۴۰۵ معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه برای ۹ کلانشهر کشور درباره مدیریت ارزیابی و جبران خسارات جزیی و اسکان موقت و عبور از شرایط اضطرار، هماهنگی‌هایی به عمل آمده است.

نصرتی ادامه داد: بر همین اساس، مقدمات و مصوبات برای تامین مالی از محل‌های قانونی با همکاری بانک مرکزی و مشارکت بانک شهر فراهم شده تا با هماهنگی و نظارت وزارت کشور (سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور)، برای کمک به تامین بخشی از نقدینگی برای ۹ کلانشهر، اقدام شود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.