۲ سد در کرمانشاه پر شد

خبرآنلاین شنبه 15 فروردین 1405 - 16:46
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه گفت: در پی بارش‌های خوب بهاری ۲ سد در کرمانشاه ۱۰۰ درصد پر شدند.

بهرام درویشی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرآنلاین در استان کرمانشاه اظهار کرد: متوسط بارش در استان از ابتدای سال آبی ۱۴۰۴–۱۴۰۵ تاکنون ۴۵۲ میلی‌متر ثبت شده که این میزان در مقایسه با دوره مشابه سال آبی گذشته با ۳۰۱.۷ میلی‌متر، ۵۰ درصد افزایش داشته و نسبت به میانگین بلندمدت با ۳۶۳.۳ میلی‌متر نیز ۲۵ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه با توجه به اینکه  ورودی آب به مجموع ۱۲ سد استان از ابتدای سال آبی تاکنون یک‌هزار و ۲۰۵میلیون مترمکعب است، افزود:حجم کنونی آب ذخیره‌شده در سدهای استان ۹۲۹.۵۴۷ میلیون مترمکعب است، در حالی که این میزان در هفته گذشته ۸۲۳.۳۱۴ میلیون مترمکعب بوده است.

وی با اشاره به درصد پرشدگی سدهای استان اظهار کرد: سد گاوشان ۴۰.۰۹ درصد، سراب گیلانغرب ۶۷.۷۰ درصد، داریان ۱۰۲.۹۶ درصد، تنگه حمام ۱۰۰ درصد، زاگرس ۶۹.۸۱ درصد، شیان ۲۶.۶۷ درصد، سلیمانشاه ۳۶.۹۲ درصد، گیلانغرب ۴۸.۴۳ درصد، زمکان ۵۳.۳۶ درصد، جامیشان ۷۲.۴۵ درصد و شرفشاه ۹۵.۶۶ درصد پرشدگی دارند.
 
درویشی گفت: در حال حاضر درصد پرشدگی سدهای استان ۶۹.۰۷ درصد و میزان خالی بودن مخازن سدها نیز ۳۰.۹۳ درصد برآورد شده است.

48

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.