استاندار خوزستان از خسارت به پتروشیمی‌های استان؛ گفت

خبرآنلاین شنبه 15 فروردین 1405 - 16:51
حمله امروز آمریکایی-صهیونیستی به واحدهای پتروشیمی خوزستان خسارت مالی به همراه داشت؛ استاندار گفت گازهای فلر رها شده خطری برای مردم ندارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین خوزستان ، موالی زاده استاندار خوزستان از وارد شدن خسارت به چند واحد پتروشیمی در جریان حملات هوایی امروز (شنبه) آمریکا و رژیم صهیونیستی خبر داد و گفت عملیات اطفای حریق بلافاصله در این مجتمع‌ها آغاز شده است.

وی افزود: دودی که در حال حاضر در هوای مناطق اطراف پخش شده، ناشی از رهاسازی گاز فلرهاست و هیچ گونه مسمومیتی برای مردم ایجاد نمی‌کند.

استاندار خوزستان تأکید کرد: در حال حاضر هیچ گونه نگرانی از بابت آلودگی هوا یا خطرات بهداشتی وجود ندارد و تمامی مصدومان این حادثه تحت مداوا قرار گرفته‌اند.

وی در پایان تصریح کرد: وضعیت تحت کنترل است و تیم‌های امدادی همچنان در حال پایش شرایط هستند.

48

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.