سازمان انرژی اتمی: بی عملی گروسی را از مسیرهای حقوقی پیگیری می‌کنیم

الف شنبه 15 فروردین 1405 - 17:09
سازمان انرژی اتمی در واکنش به انفعال آژانس در حمله به تاسیسات ایران نوشت که از مسیر حقوقی پیگیری می‌کنیم.

به گزارش تسنیم، سازمان انرژی اتمی در واکنش به حمله مجدد دشمن آمریکایی-صهیونی به نیروگاه اتمی بوشهر و انفعال آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نوشت: محکومیت حمله به تأسیسات هسته‌ای صلح‌آمیز ایران و پایان‌دادن به بی‌عملی در برابر آن، حداقل انتظار از آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در چارچوب مسئولیت‌های اساسنامه‌ای آن است.

سازمان انرژی اتمی افزود: جمهوری‌ اسلامی ایران نیز صیانت از حقوق حاکمیتی هسته‌ای خود و بررسی دلایل این بی‌عملی از سوی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را از مسیرهای حقوقی پیگیری می‌کند.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.