اصابت موشک ایران به مقر وزرات جنگ اسرائیل

عصر ایران شنبه 15 فروردین 1405 - 18:21
رسانه‌های عبری از فعال شدن آژیرهای هشدار در حیفا، الجلیل و کل منطقه شمالی فلسطین اشغالی خبر دادند که به دنبال حمله موشکی از ایران فعال شده است.
 مقر فرماندهی ستاد ارتش و وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در نتیجه حمله موشکی امروز (شنبه) ایران آسیب دیده است.
 
به گزارش ایرنا به نقل از رادیو ارتش اسرائیل، مقر فرماندهی ستاد ارتش و وزارت جنگ این رژیم، صبح امروز در اثر اصابت موشک ایران آسیب دیده است.
 
در همین حال، شبکه اسرائیلی «کان» گزارش داد دو بمب خوشه‌ای از موشکی که صبح امروز از ایران شلیک شد، در نزدیکی مقر وزارت جنگ ارتش اسرائیل در تل‌آویو سقوط کردند.
 
رسانه‌های عبری از فعال شدن آژیرهای هشدار در حیفا، الجلیل و کل منطقه شمالی فلسطین اشغالی خبر دادند که به دنبال حمله موشکی از ایران فعال شده است.
 
همچنین رسانه های عبری گزارش دادند دستکم یک موشک از لایه پدافندی رژیم صهیونیستی، عبور و به هدف اصابت کرده است.
 
رسانه‌های اسرائیلی خبر دادند این حمله مشترک بین ایران و لبنان علیه رژیم صهیونیستی است و انفجارهای شدیدی در الجلیل اعلی رخ داده و به شهر عکا نیز موشک اصابت کرده است.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.