دستگیری ۳ متهم به سرقت علائم شهری

صدا و سیما شنبه 15 فروردین 1405 - 18:22
پایگاه شرق پلیس آگاهی مشهد هنگام گشت زنی در محدوده شهرک شهید باهنر ۵ فرد را در حال جابجائی علائم جاده به داخل یک دستگاه وانت مزدا مشاهده و بلافاصله وارد عمل شدند.

**دستگیری ۳ متهم به سرقت علائم شهری//عکس ندارد// اصلاح شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما  اطلاع رسانی پلیس خراسان رضوی اعلام کر: یکی از تیم‌های نامحسوس پایگاه شرق پلیس آگاهی مشهد هنگام گشت زنی در محدوده شهرک شهید باهنر ۵ فرد را در حال جابجائی علائم جاده به داخل یک دستگاه وانت مزدا مشاهده و بلافاصله وارد عمل شدند.

متهمان به محض اطلاع از حضور عوامل انتظامی با خودرو مزدا و یک دستگاه موتورسیکلت از محل متواری شدند که با سرعت عمل کارآگاهان پس از طی مسافتی خودرو مزدا متوقف و سه سرنشین آن دستگیر و در بازرسی از خودرو ۵ عدد تابلو علائم شهری مسروقه کشف شد.

متهمان که اعتیاد شدید به مواد مخدر دارند پس از انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی‌های به عمل آمده ۱۵ فقره به سرقت تابلو‌های علائم جاده‌ای و ۱۶ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو با همدستی ۲ عضو متواری این باند باند در سطح شهر مشهد و فروش اموال مسروقه به یک مالخر در منطقه پنجتن اعتراف کرد.

در این عملیات، مالخر نیز دستگیر و تحقیقات برای دستگیری ۲ عضو متواری این باند با هماهنگی قضایی ادامه دارد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.