خبر روس اتم از حمله به نیروگاه بوشهر

افکار نیوز شنبه 15 فروردین 1405 - 18:27
رئیس روس اتم در واکنش به حمله به نیروگاه بوشهر گفت که بدترین سناریو ممکن در حال پیشروی است.

الکسی لیخاچف، رئیس شرکت "روس اتم" درباره حملات آمریکا و رژیم اسرائیل به نیروگاه هسته‌ای بوشهر گفت: در حال حاضر وقایع طبق بدترین سناریوی ممکن پیش می‌رود. فقط می‌توان حدس زد که آیا این یک اصابت تصادفی بوده یا حمله‌ای هدفمند.

وی افزود: تشدید درگیری‌ها در اطراف خلیج فارس به پیامدهای متناظر در نزدیکی نیروگاه هسته‌ای "بوشهر" منجر شده است.

لیخاچف ادامه داد: حمله صبح امروز به نیروگاه هسته‌ای "بوشهر" عملاً در محدوده حفاظتی تأسیسات انجام شده است و نخستین مورد کشته شدن یکی از کارکنان ثبت شده است.

رئیس روس اتم بیان کرد: احتمال خطر وقوع یک حادثه با ماهیت هسته‌ای، متأسفانه روزبه‌روز در حال افزایش است.

وی تاکید کرد: جامعه جهانی با نگرانی به این حادثه واکنش نشان داده و روند تشدید تنش‌ها در این درگیری همه را نگران کرده است.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.