آلکسی لیخاچف امروز (شنبه) به خبرنگاران گفت: حوادث پیرامون نیروگاه هستهای «بوشهر» طبق پیشبینیهای نامطلوب در حال پیشروی است.
مدیرکل شرکت روساتم در پی تکرار تجاوز آمریکا و اسرائیل به نیروگاه اتمی بوشهر اعلام کرد که ولادیمیر پوتین رئیسجمهور روسیه را در جریان آخرین وضعیت قرار داده است.
به گزارش ایرنا از رسانههای روسیه، آلکسی لیخاچف امروز (شنبه) به خبرنگاران گفت: حوادث پیرامون نیروگاه هستهای «بوشهر» طبق پیشبینیهای نامطلوب در حال پیشروی است.
وی یادآور شد: حمله ای در نزدیکی نیروگاه و به مدار حفاظتی آن انجام شده است. فرد جانباخته در این حادثه، شهروند ایران بوده است.
مدیرکل شرکت روساتم همچنین گفت: موج اصلی تخلیه کارکنان این شرکت از ایران از امروز آغاز شده و ۱۹۸ کارمند در حال خروج از کشور هستند.
وی افزود: این کارکنان با اتوبوس منتقل میشوند و طبق برنامه، طی حدود ۲.۵ تا ۳ روز، ایران را طی خواهند کرد و سپس قرار است از فرودگاه شهر ایروان به مسکو پرواز کنند.
به گفته لیخاچف، نهادهای مربوطه در اسرائیل و ایالات متحده آمریکا نیز در جریان تخلیه متخصصان روس از نیروگاه بوشهر قرار گرفتهاند.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.