فرماندار عسلویه: ساماندهی معیشت مردم و نظارت بر بازار ضروری است

خبرگزاری مهر شنبه 15 فروردین 1405 - 18:57
بوشهر-فرماندار عسلویه بر لزوم تسهیلگری کارگروه تنظیم بازار و دستگاه‌های مربوطه در نظارت بر بازار و ساماندهی معیشت مردم تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر،اسکندر پاسالار عصر شنبه در نشست تنظیم بازار که با حضور مسئولان کارگروه تنظیم بازار برگزار شد، اظهار کرد: در وضعیت کنونی، کارگروه تنظیم بازار و همه دستگاه‌های مربوطه باید با نظارت دقیق بر بازار، در امور معیشت مردم تسهیلگری کنند.

فرماندارعسلویه این اقدام را گامی ضروری برای حمایت از شهروندان دانست و بر هماهنگی بیشتر دستگاه‌ها برای کنترل قیمت‌ها و تأمین کالاهای اساسی و کالاهای تنظیم بازاری تاکید کرد.

وی همچنین بر اهمیت جلوگیری از احتکار و گرانفروشی تأکید کرد و خواستار گزارش‌دهی منظم از وضعیت بازار شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.