روایت بی بی سی از دلایل شکست آمریکایی‌ها در جنگ با ایران

تابناک شنبه 15 فروردین 1405 - 19:00
پژوهشگر بحران‌های بین‌المللی در لاهه گفت: «آمریکایی‌ها تصور می‌کردند که حکومت ایران بسیار سریع دچار فروپاشی می‌شود؛ بنابراین استقامت و جنگاوری ایرانی‌ها را دست‌کم گرفته بودند و حالا هم گیر افتاده‌اند. از اینجا به بعد دیگر فرمان ادامه یا پایان جنگ، دست ایرانی‌هاست نه آمریکایی‌ها؛ ایران از حالت تدافعی به‌سمت تهاجمی رفته است. دامنه جغرافیایی و هزینه‌های جنگ را گسترش داده است.» اظهارات کامل این پژوهشگر را می‌بینید و می‌شنوید.
پژوهشگر بحران‌های بین‌المللی در لاهه گفت: «آمریکایی‌ها تصور می‌کردند که حکومت ایران بسیار سریع دچار فروپاشی می‌شود؛ بنابراین استقامت و جنگاوری ایرانی‌ها را دست‌کم گرفته بودند و حالا هم گیر افتاده‌اند. از اینجا به بعد دیگر فرمان ادامه یا پایان جنگ، دست ایرانی‌هاست نه آمریکایی‌ها؛ ایران از حالت تدافعی به‌سمت تهاجمی رفته است. دامنه جغرافیایی و هزینه‌های جنگ را گسترش داده است.» اظهارات کامل این پژوهشگر را می‌بینید و می‌شنوید.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.