توئیت یک مدیر سازمان بهداشت جهانی درباره حمله به زیرساخت‌های سلامت ایران

خبرآنلاین شنبه 15 فروردین 1405 - 19:17
دکتر حنان بلخی، مدیر منطقه‌ای سازمان بهداشت جهانی (امرو) درباره حمله به زیرساخت‌های سلامت ایران ابراز نگرانی کرد.

به گزارش خبرآنلاین از ایسنا، در توییت دکتر حنان بلخی آمده است:« عمیقا نگران حمله به مراکز ارائه دهنده خدمات بهداشتی ایران نظیر عوامل موثر بر بیمارستان ها و امکانات مهم بهداشتی نظیر انستیتو پاستور با قدمت ۱۰۵ ساله در ایران و مرکز علمی و تحقیقاتی و همچنان مرکز همکار سازمان جهانی بهداشت می باشم.

ایسنا در خبری نوشت:سایر امکانات بهداشتی نیز تحت‌تاثیر قرار گرفته‌اند نظیر بیمارستان روانپزشکی دلآرام سینا، آسیب به تاسیسات توفیق دارو که باعث اختلال در تولید داروهای اساسی شده اند.

این تنها آسیب به زیرساخت‌ها نیست بلکه از بین رفتن سیستم‌های بهداشتی، ظرفیت علمی و تداوم مراقبت است.

مراکز ارائه دهنده مراقبت‌های بهداشتی باید در تمام زمان‌ها در راستای قانون بشردوستانه بین‌المللی محافظت شوند و مورد اصابت قرار نگیرند.»

۲۳۳۲۱۷

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.