
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، محمدرضا سلطانی مدیرعامل کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضائی با اشاره به اینکه تلاش داریم در شرایط جنگی، خدمات را به صورت غیر حضوری به مردم ارائه دهیم گفت: ارائه حداکثری خدمات ممکن به صورت برخط و غیرحضوری، یکی از سیاستهای مهم دستگاه قضائی به ویژه در شرایط فعلی است.
مدیرعامل کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضائی افزود: این اقدام، فواید بسیاری از جمله افزایش آسایش مردم و صرفه جویی در وقت و هزینه دارد.
سلطانی با اشاره به اینکه ارائه خدمات به صورت هوشمند و غیر حضوری، از اولویتهای ماست گفت: تلاش برای هوشمندسازی خدمات قضائی و کاهش مراجعات حضوری تا حد امکان، با جدیت ادامه دارد.
وی افزود: سعی ما همواره بر آن بوده است که خدمات غیرحضوری و مبتنی بر وب خود را افزایش دهیم.
مدیرعامل کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضائی با اشاره به اینکه این تلاش در روزهای جنگ تحمیلی سوم تشدید شده است گفت: سعی ما بر این است که کاربران و خدمت گیرندگان از دفاتر خدمات قضائی این امکان را داشته باشند که امور قضائی خود(ثبت لایحه و اظهارنامه) را داخل منزل با همراهی دفاتر انجام دهند.
سلطانی با اشاره به اینکه گام بعدی ما، حرکت به سمت خدمات کاملاً سامانه محور است افزود: خوشبختانه با تلاش همکاران، زیرساختهای لازم فراهم شده و ما سامانه محوری را عملیاتی کردهایم.
مدیرعامل کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضائی گفت: مردم میتوانند با مراجعه به درگاه این کانون به نشانی my.kdke.ir و انتخاب گزینه «خدمات غیرحضوری»، همه اظهارنامهها و لوایح خود را در سامانه ثبت کنند تا اقدامات بعدی از سوی دفاتر صورت پذیرد.