مسکو حمله به نیروگاه اتمی بوشهر را به‌شدت محکوم کرد

خبرگزاری مهر شنبه 15 فروردین 1405 - 19:26
سخنگوی وزارت خارجه روسیه تجاوز آمریکایی-صهیونیستی به نیروگاه اتمی بوشهر را به‌شدت محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه امروز شنبه در سخنانی تجاوز آمریکایی-صهیونیستی به نیروگاه اتمی بوشهر را محکوم کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در این باره اعلام کرد: مسکو از گزارش‌ ها درباره حملات جدید به نیروگاه هسته‌ ای بوشهر در ایران ابراز نگرانی کرده و این اقدام را به‌ شدت محکوم می‌ کند.

«ماریا زاخارووا» اضافه کرد: ما این اقدام را که به تلفات انسانی منجر شده است به‌ شدت محکوم می‌ کنیم.

سازمان انرژی اتمی امروز شنبه ۱۵ فروردین پس از چهارمین حمله به تاسیسات اتمی بوشهر از سوی آمریکا و صهیونیست های اشغالگر، در حساب ایکس خود نوشت: محکومیت حمله به تأسیسات هسته‌ای صلح‌آمیز ایران و پایان‌دادن به بی‌عملی در برابر آن، حداقل انتظار از آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در چارچوب مسئولیت‌های اساسنامه‌ای آن است. جمهوری‌ اسلامی ایران نیز صیانت از حقوق حاکمیتی هسته‌ای خود و بررسی دلایل این بی‌عملی از سوی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را از مسیرهای حقوقی پیگیری می‌کند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.