روند بهره‌برداری نیروگاه اتمی بوشهر بدون اختلال ادامه دارد

مشرق نیوز شنبه 15 فروردین 1405 - 20:04
معاون سیاسی استاندار بوشهر اعلام کرد: روند بهره‌برداری نیروگاه اتمی بوشهر بدون هیچ‌گونه اختلال ادامه دارد و تمامی فرآیندها تحت کنترل و نظارت کامل است.

به گزارش مشرق، احسان جهانیان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز شنبه ۱۵ فروردین‌ماه، توسط دشمن صهیونی و آمریکایی برای چهارمین بار از ابتدای جنگ رمضان، پرتابه‌ای به محوطه نیروگاه اتمی بوشهر اصابت کرد.

وی افزود: متأسفانه دشمن با نقض مکرر قوانین و مقررات بین‌المللی و خارج از اصول ایمنی و حفاظتی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مبنی بر صیانت از نیروگاه‌های هسته‌ای که زیرساخت تولید صلح‌آمیز انرژی برق هستند، در تعرض جدید خود متأسفانه باعث شهادت یکی از کارکنان بخش حفاظت فیزیکی نیروگاه شد و بر اثر موج انفجار یکی از ساختمان‌های جانبی نیروگاه نیز آسیب دید.

معاون سیاسی استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: حادثه آسیبی به روند بهره‌برداری از نیروگاه وارد نکرده است.

وی در پایان بیان کرد: سازمان انرژی اتمی کشور ضمن اشراف و کنترل لازم بر همه فرآیندها، اطلاع‌رسانی به موقع و عمومی را انجام می‌دهد و از شهروندان عزیز تقاضا دارم بدون توجه به شایعات، اخبار موثق را از منابع رسمی پیگیری کنند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.