قمی: بازسازی منازل خسارت‌دیده در حملات دشمن بدون وقفه ادامه دارد

خبرگزاری مهر شنبه 15 فروردین 1405 - 20:07
پاکدشت- سرپرست فرمانداری پاکدشت از ادامه بی‌وقفه بازسازی منازل آسیب‌دیده در حملات رژیم صهیونیستی و آمریکا خبر داد.

به گزارش مهر، محمدمهدی قمی،بعد از ظهر شنبه، در بازدید میدانی از روستای چنگی از توابع شهرستان پاکدشت، با اشاره به حضور هلال‌احمر و مجموعه دستگاه‌های اجرایی در منطقه اظهار کرد: بلافاصله پس از شناسایی خسارات وارده، تیم‌های اجرایی برای ترمیم و بازسازی منازلی که در اثر حملات دشمن دچار تخریب، شکستگی شیشه‌ها یا آسیب به در و دیوار شده‌اند، وارد عمل شده‌اند.

وی افزود: روند پیگیری، بازسازی و ترمیم منازل آسیب‌دیده همچنان ادامه دارد و این عملیات در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود تا شرایط برای بازگشت و استفاده مجدد ساکنان فراهم شود.

سرپرست فرمانداری پاکدشت با تأکید بر اینکه هیچ‌گونه تعللی در این زمینه پذیرفته نیست، خاطرنشان کرد: تمام مسئولان دستگاه‌های اجرایی موظف‌اند فوراً و بدون فوت وقت اقدامات ضروری برای رسیدگی و بازسازی را انجام دهند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.