تلاش‌های پاکستان برای میانجیگری میان تهران و واشنگتن ادامه دارد

همشهری آنلاین شنبه 15 فروردین 1405 - 20:39
وزارت خارجه پاکستان اعلام کرد تلاش‌های اسلام‌آباد برای میانجیگری میان ایران و آمریکا ادامه دارد.

به گزارش همشهری آنلاین، وزارت خارجه پاکستان اعلام کرد تلاش‌های اسلام‌آباد برای میانجیگری و برقراری آتش‌بس میان ایران و آمریکا ادامه دارد.

وزارت خارجه پاکستان گفت تلاش‌ها برای میانجیگری در راستای آتش‌بس میان تهران و واشنگتن در مسیر درست پیش می‌رود و اسلام‌آباد در حال پیگیری ابتکارهای دیپلماتیک برای کاهش تنش‌ها میان دو طرف است.

پیشتر، وزیر خارجه کشورمان، اعلام کرده بود که ایران به دلیل تلاش‌های اسلام آباد برای ایفای صلح در منطقه، قدردان تلاش‌های پاکستان است.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.