تأکید مدیرکل محیط زیست استان تهران بر ادامه خدمات رسانی در شرایط جنگی

صدا و سیما شنبه 15 فروردین 1405 - 20:47
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران در بازدید از اداره محیط زیست شهر تهران گفت: ارائه خدمات به شهروندان در همه واحد‌های استانی بدون وقفه ادامه دارد.

تأکید مدیرکل محیط زیست استان تهران بر تداوم خدمات رسانی ادارات در شرایط جنگی
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، حسن عباس نژاد در ازدید از اداره حفاظت محیط زیست شهر تهران گفت: فعالیت‌های مرتبط با رسیدگی به امور ارباب رجوع در سراسر ادارات شهرستانی و ستادی این مجموعه، حتی در شرایط سخت و متاثر از جنگ تحمیلی، بدون اختلال در حال انجام است.

او با بیان اینکه حفظ کیفیت خدمات رسانی به شهروندان اولویت جدی مجموعه محیط زیست استان است، افزود: تمام تلاش ما بر این است که روند پاسخ گویی و رسیدگی به مطالبات مردم بدون توقف ادامه یابد و کوچک‌ترین خللی در ارائه خدمات ایجاد نشود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران همچنین بر لزوم تقویت هماهنگی میان واحد‌های استانی و شهرستانی تأکید کرد و بیان داشت: این آمادگی وجود دارد که در صورت نیاز، ظرفیت‌ها برای تسریع در روند خدمات رسانی افزایش پیدا کند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.