حملات پهپادی ارتش به پایگاه‌های آمریکا در کویت و امارات

تابناک شنبه 15 فروردین 1405 - 20:51
ارتش جمهوری اسلامی ایران در مرحله دوم عملیات‌های پهپادی امروز، پایگاه‌های آمریکا در امارات و کویت را هدف حمله قرار داد.

به گزارش تابناک، روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه شماره ۵۵ اعلام کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم شریف ایران! فرزندانتان در ارتش جمهوری اسلامی ایران، در مرحله دوم عملیات‌های پهپادی امروز، «رادار کشف و شناسایی موشک‌ها و پهپادهای رزمی» ارتش تروریستی آمریکا و  «صنایع آلومینیوم» در امارات و «ستاد فرماندهی گردان‌های مکانیزه، زرهی و بالگردی» ایالات متحده در کویت را آماج حملات پهپادهای قدرتمند آرش ۲ قرار دادند.

این در حالی است که برخی رسانه‌های عربی، از شنیده شدن صداهای انفجار در کویت و امارات خبر داده‌اند.

دشمن آمریکایی صهیونی سرمایه‌گذاری قابل توجهی در صنایع آلومینیوم امارات داشته و از  آن در تولید انواع جنگنده‌ها از جمله اف-۳۵ و همچنین موشک، تانک و خودروهای زرهی  استفاده می‌کند.

این موج از حملات پهپادی  در انتقام خون تمام شهدای عزیز که در حملات ناجوانمردانه ترویست‌های آمریکایی_صهیونیستی به مراکز صنعتی کشور به فیض عظیم شهادت رسیده‌اند، صورت پذیرفت.

فرزندان شما در ارتش مقتدر جمهوری اسلامی ایران برای تحقق شعار ارتش فدای ملت، تا پای جان ایستاده‌اند و به حول و قوه الهی و دلگرمی به حضور ملت، سلسله عملیات نیروهای مسلح و عزم جزم ملت بزرگ ایران، دشمن را  متوجه خطای محاسباتی در تعدی به این سرزمین  خواهند کرد.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.